eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny serwis AGDRe: Nierzetelny serwis AGD
  • Data: 2002-09-03 08:49:44
    Temat: Re: Nierzetelny serwis AGD
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Co o tym sadzicie?
    > Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac
    cos
    > co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie
    zastanawiam,
    > czy od razu nie kupic nowej lodowki.

    Ja osobiście sądzę, że taniej będzie wymienić termostat a w kwestii zwrotu
    kasy będzie dużo problemów. Jak servis się uprze to bedziesz musiał powołać
    niezależnego experta , z ekspertyzą iść do sądu konsumenckiego. Zadzwoń do
    nich, powiedz, że zapłaciłeś za usługę ,której nie zamawiałeś, usterka nie
    jest usunięta i żądasz jej usunięcia w ramacha tamtej opłaty albo zwrot
    pieniędzy. W razie odmowy zadzwoń do federacji konsumentów. Oni pewnie Ci
    coś doradzą .
    DD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1