eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny serwis AGDRe: Nierzetelny serwis AGD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!news.bsi.net.pl!not-for-mail
    From: "DarkDaro" <D...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nierzetelny serwis AGD
    Date: Tue, 3 Sep 2002 10:49:44 +0200
    Organization: BSI
    Lines: 17
    Message-ID: <al1svr$u2q$1@news.bsi.net.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: acn.pl
    X-Trace: news.bsi.net.pl 1031042876 30810 212.76.32.13 (3 Sep 2002 08:47:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@b...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Sep 2002 08:47:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105997
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co o tym sadzicie?
    > Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac
    cos
    > co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie
    zastanawiam,
    > czy od razu nie kupic nowej lodowki.

    Ja osobiście sądzę, że taniej będzie wymienić termostat a w kwestii zwrotu
    kasy będzie dużo problemów. Jak servis się uprze to bedziesz musiał powołać
    niezależnego experta , z ekspertyzą iść do sądu konsumenckiego. Zadzwoń do
    nich, powiedz, że zapłaciłeś za usługę ,której nie zamawiałeś, usterka nie
    jest usunięta i żądasz jej usunięcia w ramacha tamtej opłaty albo zwrot
    pieniędzy. W razie odmowy zadzwoń do federacji konsumentów. Oni pewnie Ci
    coś doradzą .
    DD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1