  • Data: 2003-01-07 04:21:19
    Temat: Re: Nierzetelne biuro rachunkowe i ZUS
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <avcei5$ldd$1@news.tpi.pl>, Marcin wrote:

    > Czy to, że do pewnego czasu księgowa rozliczała za mnie ZUS, a potem nagle
    > przestała, bez powiadomienia mnie, nie jest wystarczającym dowodem?

    No jakieś małę coś to to już jest ale nie wiem czy wystarczającym. Może
    powiedzieć np. że przestałeś jej na to przekazywać w pewnym momencie
    środki.

    > Może ktoś podpowie mi jakich argumentów użyć w rozmowie z księgową?

    Ja tam nie wiem, ale w głowie mi się nie mieści że można było nie żądać
    pokwitowań. A co ona w ogóle tobie mówi? Może byś ją sobie np. nagrał?

    --
    Marcin