    From: "tomekx" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieopłacona opłata parkingowa
    Date: Thu, 22 Mar 2012 09:18:15 +0100

    > Jednym słowem. sprawdz to faktycznie od straznikow a nie lewe.
    > Zadzwon, dowiedz sie za co toto dostałeś, niech sie wytlumacza dlaczego
    > nalezalo tam zapłacić, a potem po prostu zapłać.

    Karteczki już nie mam - wywiało. Niech oddają do sądu, choć na kartce było
    napisane że załatwią to jakoś "administracyjnie". Nie wiem też czy będzie w
    to angażowany sąd. O kosztach sądowych, czy egzekucyjnych nic nie było
    napisane, tylko o karze 50zł, więc niech sobie załatwiają.

    Parkomatów tam nigdzie nie ma. Chodzą tylko czasami "strażnicy" w
    odblaskowych ubrankach. Tam nikogo nie było. Wątpię w zdjęcie, wątpię też w
    to, że było dwóch strażników i będzie dwóch świadków. Takie coś pewno zdarza
    się nagminnie i zdaje mi się, że nie oddają tego do żadnego sądu, bo taki
    dowód "strażnika", że coś na kartce napisał to chyba słaby dowód...