  • Data: 2008-10-18 13:45:58
    Temat: Re: Nieobecności w szkole [nieco OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:48f9e473$1@news.home.net.pl Arek <a...@o...pl> pisze:

    > Jest tak, napisałem.
    > Ponad połowa nieobecności plus brak możliwości ocenienia ucznia =
    > nieklasyfikowanie (oczywiście z danych zajęć edukacyjnych).
    > Nieobecność usprawiedliwiona = egzamin klasyfikacyjny.
    > Nieobecność nieusprawiedliwiona = egzamin klasyfikacyjny za zgodą RP.
    Zadałem kiedyś dyrekcji podczas posiedzenia RP takie pytanie:
    a co jeśli nieobecności jest np. 52%, połowa usprawiedliwiona, połowa nie?
    I nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi.
    Wprawdzie osoba pełniąca funkcję dyrektora reprezentuje umysłowość
    pozwalającą bez ryzyka uznać, że nie przejdzie testu Turinga w prostej
    postaci więc tu nic dziwnego, ale odpowiedzieć nie potrafił mi _nikt_ z
    obecnych (wszystko nauczyciele, oświatowcy).

    --
    Jotte