eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    From: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie
    prawo
    Date: Thu, 18 Sep 2014 23:53:38 +0200

    On 18/09/14 22:56, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Jak się da UDOWODNIĆ, że kierowca wiedział, że œwiatło mu nie działa
    > prawidłowo, to oczywiœcie mandat by przysługiwał.

    No ale przecież krążymy wokół scenki "Panie kierowco, światełko
    przepalone. Wymienia pan, czy piszemy mandacik?"
    Co najwyżej można się zastanowić nad zależnością czasową (mandat za to,
    że dopiero za chwilę będzie się jechało bez światła, ale ze
    świadomością). Inny casus zależny, czyli parkowanie w miejscu
    niedostępnym, podobno przechodzi, to jest policjant/strażnik twierdzi
    "ale ja nie widziałem, czy on wjeżdżał za te słupki/trawnik po chodniku,
    czy po przejściu dla pieszych, a może dźwig go tu wstawił - więc nie
    mogę mandatu wystawić".

    --
    Alf/red/