    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieletni za kierownicą
    Date: Fri, 15 Sep 2006 19:09:42 +0200

    Agent 0700 napisał(a):
    > Nie, bo to automaty najczęściej

    No i? Jaki z tym problem? Ja jezdze automatem od parunastu lat, przez to
    jestem niby gorszym kierowcą???

    > Nie chodzi o zabawę tylko o nauczenie jazdy, wciskania pedałów i co do czego
    > służy.

    Jak bedzie mogl (mial odpowiedni wiek) to sie bedzie uczyl. Narazie moze
    sobie trenowac w jazde na wymienionych przezemnie na specjalnych torach
    lub klubach sportowych.

    Jakby chcial sie uczyc strzelac do ludzi to tez bys mu na to pozwalal?
    Przeciez on tak bardzo chce. Co z tego ze mozna strzelac z wiatrowki do
    tarczy jak przeciez mozna z ostrej do ludzi...

    Jak w kogos przywali tym samochodem to efekt bedzie taki sam.

    > Tak samo legalne jak jazda samochodem w tym miejscu gdzie jeździłby tym
    > buggy.
    > A tak samo nielegalne byłoby jeździć tym buggy po ulicy co samochodem.

    Napisalem, ze do momentu wjazdu na drogi publiczne.
    Pozatym chyba nie wmowisz mi, ze auto jest bezpieczniejsze? IMHO buggy
    czy cart z ograniczeniem predkosci wyrządzi mniejsze szkody i obrazenia
    niz samochod....

    > Ja tam śmigałem rometem po jakichś polnych drogach jak do ziemi nie sięgałem
    > jeszcze za bardzo. Wjeżdżałem między podkłady kolejowe :-)

    Warto popatrzec jacy 'specjalisci' motocyklowi pozniej z tego wyrastaja...

    > Dlatego nie słuchaj oszołomów tylko ucz dziecko jeździć.
    > Przyda mu się to.

    Chodzic na kobiety, pic, palic - przyda sie przeciez...

    pozdrawiam,
    Przemek O.