  • Data: 2006-01-18 20:45:19
    Temat: Re: Nielegalna DG. Co zrobic?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:43cea0c1$1@news.vogel.pl...
    > Wszystkim tym ktorzy naskoczyli na mnie (czemu sie bardzo dziwie)
    > wyjasniam, ze potrafie rozroznic osobe handlujaca incydentalnie (sam
    > sprzedaje niepotrzebne mi rzeczy od czasu do czasu) od osoby
    > zajmujacej sie handlemna stale. Osoba od ktorej kupilem towar nawet w
    > opisie swojej aukcji podaje, ze jest FIRMA zajmujaca sie tuszami do
    > drukarek. Odrzucam rowniez kontrargumenty, ze w sklepie mialbym 10%
    > taniej. To co zakupilem na aukcji za pi*oko 25zl plus przesylka 5 zl w
    > sklepie zakupilbym za ok 50-65 zl. Przy ilosciach jakie kupuje jest to
> [...]

    no to skoro odmawia wystawienia faktury lub rachunku (w zaleznosci od tego
    czy jest vatowcem czy nie)
    popelnia wykroczenie skarbowe z art 62 kks jezeli natomiast w ogole nie
    uwzglednia tego w rozlcizeniach z US to popelnia przestepstwo z art 54 kks,
    jezlei ponadto byla informacja na stronie iz wystawia faktury vat a teraz
    odmawia to dodatkowo mamy oszustwo , art 286 kk.
    czyli wprowazdenie wblad skutkujace niekorzystnym rozporzadzeniem mieniem
    (Twoim)
    P.