  • Data: 2006-01-18 18:31:30
    Temat: Re: Nielegalna DG. Co zrobic?
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Okazalo sie, ze sprzedajacy majacy wiele punktow za komentarze nie
    > moze wystawic zadnego rachunku bo nie prowadzi DG.

    Pytanie czy w aukcji była informacja że wystawia faktury?

    > Wkurzylo mnie to,
    > bo po pierwsze zawsze to koszt a teraz go nie odpisze, po drugie
    > wkurza mnie podejscie takich co sie 'przeslizguja' przez zycie.

    Ale o co Ty masz do sprzedawcy pretensje??? Przecież tam połowa nie wystawia
    faktur bo są to osoby fizyczne. Trzeba było kupić w sklepie. Miałbyś towar
    na pewno taki, jak chciałeś (na allegro nie zawsze tak jest) i po odliczeniu
    VAT-u i podatku doch. dostajesz z powrotem 1/3 wartości. A na allegro
    najczęściej mają towar 10 % tańszy, ale bez kwitów. Żadna oszczędność jeśli
    kupujesz na firmę :-). Wręcz dopłacasz.

    Sam
    > nie wiem co zrobic... pozbyc sie skrupolow i podpierdzielic goscia do
    > skarbowki? Czy mnie tez beda ciagac?

    Pytanie za co gościa podp.....sz? Że uczciwie Ci sprzedał towar? Chyba że w
    auckji było że wystawia faktury...
    A Ciebie niby za co mają ścigać?