eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji › Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Date: Tue, 27 Mar 2007 09:17:38 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <xdn7qrm7ewvz.1epo5eolbhb7g$.dlg@40tude.net>
    References: <1...@4...net>
    <g...@z...router>
    <1sqfsj9jjqxt.143pafumbq9xt$.dlg@40tude.net>
    <q...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: eau131.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1174979853 7702 83.22.184.131 (27 Mar 2007 07:17:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2007 07:17:33 +0000 (UTC)
    X-Sender: VdgVVO0nsvFZppr0RaCA0j/rTudUPBzy
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:453839
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 06:15:22 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dnia 26.03.2007 Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> napisał/a:
    >> Dnia Mon, 26 Mar 2007 08:01:20 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >>> W ramach gwarancji w sumie niewiele. Mógłbyś spróbować zareklamować z tyt.
    >>> niezgodności z umową (jeśli to prywatny samochód) - masz czas do
    >>> października (2 lata od chwili wydania towaru, o ile nie skrócili tego
    >>> czasu do 1 roku).
    >> Juz googlałem wczesniej i wg. wszystkich znaków na niebie i ziemi rękojmia
    >> trwa rok, a na budynki 3 lata. Czyli klops ;/
    >
    > A gdzie ja powyżej napisałem o rękojmi? Lepiej pogooglaj więcej :)

    ech, biję się w piersi, moja wina
    Myślałem, że to to samo... :)
    Zdaje się, że masz rację - dwa lata od momentu wydania towaru. Może coś się
    tutaj uda wymyślić.
    Tylko czy nie jest tak, że jeśli zacząłem korzystać z gwarancji na
    niesprawna poduszkę powietrzną to muszę zostać przy gwarancji? - czy
    niejako w trakcie pomiędzy kolejnymi usterkami mogę zmianiać sposób
    zgłaszania usterki: albo w gamach gwarancji albo w ramach niezgodności z
    umową?

    --
    Pozdrawiam, klausg
    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu."
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1