  • Data: 2008-01-14 22:30:44
    Temat: Re: Niefortunna pożyczka
    Od: "SERG" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał :
    > Mam nadzieję, że w tytule przelewu nie wpisałeś np. darowizna.

    I tu jest ciekawa bardzo kwestia. Kolega poprosił mnie abym w tytule
    przelewu umieścił "inwestycja 5.11.2007"
    data w tytule jest nieprzypadkowa ( do tej daty miał mi zwrócić dług )
    Wiem że słowo inwestycja może wydać się dla sądu dwuznaczne, ale w logach GG
    jest nasza rozmowa w, której prosi mnie o taki tytuł przelewu gdyż słowo
    pożyczka mu się źle kojarzy.
    Zresztą wszystkie logi GG i sms-y świadczą że jednak pożyczył on odemnie te
    pieniądze, a nie że ja " inwestowałem ".
    Idąc za Waszymi radami pośle mu chyba list polecony z wyznaczonym terminem
    spłaty długu.
    I co o tym myślicie wszystkim? Jakieś szanse w sądzie są? Ewentualnie moja
    wygrana jakie może miec dla niego konsekwencje?