    From: "Robert.Detzner" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedozwolone praktyki?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 12:11:36 +0200

    Jezeli zminiono zapis po podpisaniu z toba umowy to wcale nie musisz go
    akceptowac( no chyba ze juz nieswiadomie to zrobiles), taka praktyka jest
    niedopuszczalna. Polecam napisanie listu reklamacyjnego w tej sprawie,
    ewentualnie rozwiazanie umowy jezeli nie zalezy ci tak bardzo na ich
    uslugach- bez placenia za jakiekolwiek przedwczesne rozwiazanie umowy z
    twojej strony. Jezeli masz duzo pieniedzy zawsze mozna z tym udac sie do
    sadu w sprawie uzyskania odszkodowania. Jednak jak zawsze w takiej sprawie
    wynik jest nie pewny.