  • Data: 2006-07-05 13:58:47
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Z jakim skutkiem jeśli okaże się, że ktoś robi sobie przewał? Od kiedy
    > liczonoby skuteczność? A jeśli przez ten czas dłużnik zorganizuje sprzedaż
    > mienia i nie będzie z czego ściągać?

    Skuteczność jak dzisiaj - od minięcia terminu drugiego awizo pod
    warunkiem że ten ktoś się rzeczywiście robi przewał.

    A jeżeli organizuje wyprzedaż mienia, to i tak zdąży zanim informacja o
    tym że nie odebrał zdąży do sądu. Więc nie będzie gorzej niż już jest.

    > Już widzę jak poczta się tym zajmuje. Na dziś nie potrafią nawet rozładować
    > kolejek przed okienkami.

    O ile się nie mylę, monopol poczty polskiej się kończy niedługo. I nie
    jest powiedziane że listonosz ma się bawić w detektywa, może się tym
    zająć wyspecjalizowana firma.

    > Jak dla mnie wytaczanie armaty przeciwko wróblom. Większość ludzi to jednak
    > gapie a całej reszty nawet to nie rusza.

    Tyle że te wróble to raz mandat za 200zł, a raz całkiem pokaźny wróbel
    za kilka(naście/dziesiąt/....) tys. zł.

    p. m.