eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana usługa.Re: Niechciana usługa.
  • Data: 2008-12-03 10:00:14
    Temat: Re: Niechciana usługa.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 3 Dec 2008 08:32:38 +0100, Jan Bartnik napisał(a):

    > Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >>> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem
    >>> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować?
    >> A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :)
    >
    > Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg
    > regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP
    > musi się odbyć przez Internetowy System Administracji.
    >
    > W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi
    > następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba
    > jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę
    > rezygnacji z usługi.

    Niech zgadnę - mowa o chello i jakimś durnym "smart security" który
    wciskają każdemu i który JEŻELI nie korzystasz (nie aktywowałeś nawet
    usługi) musisz wypowiedzieć!!!
    Ja zrezygnowałem z tego czegoś, poprzez mejla - i tylko tak. Nie da się
    zrezygnować z smart security przez konsultanta, jak jest w przypadku np.
    kanałów premium - tutaj wystarczy telefon do BOKu i po sprawie.

    W mejlu umieść swoje dane, adres, nr umowy i koniecznie nr abonenta oraz to
    ze po okresie "promocyjnym" czy z chwila obecna rezygnujesz z tego
    barachła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1