eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana usługa.Re: Niechciana usługa.
  • Data: 2008-12-03 08:18:46
    Temat: Re: Niechciana usługa.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 03.12.2008 Jan Bartnik <b...@g...com> napisał/a:
    > Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >>> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem
    >>> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować?
    >> A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :)
    > Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg
    > regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP
    > musi się odbyć przez Internetowy System Administracji.

    No ale skoro to niemozliwe, to dlaczego nie masz przesłać oświadczenia
    woli w "normalny" sposób, czyli pisemnie dodatkowo informując ich o
    powodach takiej formy oświadczenia.

    > W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi
    > następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba
    > jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę
    > rezygnacji z usługi.

    MZ nie jest dostateczny bo nie jest klarownym oświadczeniem Twojej woli.
    To, że ktos czegoś nie pobrał nie oznacza, że nie zamierza skorzystać z
    takiej możliwości - mogło Ci się do tej pory zwyczajnie nie chcieć np.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1