  • Data: 2006-04-23 19:32:34
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2gim0$js1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Problem polega na tym, ze zycie uzaleznia, np.: przestan oddychac, bo
    > oddychasz caly czas i to jest uzaleznienie, lub nie jedz, bo jak jesz to
    > tez jest uzaleznienie. A sprawa druga ze czlowiek nigdy nie bedzie w pelni
    > wolny a jedynie moze miec namiastke wolnosci, bo sa czynniki ktorych
    > obejsc nie mozna a czynnikami tym sa prawa przyrody np.: Chce latac machac
    > rekami i latac, ale tak sie nie da i juz powstaje ograniczenie, a
    > ogranicza mnie sama sila ciezkosci.

    Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
    czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

    > A co do kobiet to z twoich wywodow wynika, ze masz uraz psychiczny po tym
    > jak zona zrobila Cie w jajo i od tego momentu kazda kobieta to Twoj wrog,
    > ale nie kazda kobieta jest taka jak twoja zona.

    Zle mnie rozumiesz. Ja nie uwazam kobiet za swoich wrogow, a mojej eks-
    jestem nawet bardzo wdzieczny. Ja tylko mowie jak i dlaczego tak wlasnie
    funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
    ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

    > twierdzisz ze czlowiek jest uzalezniony od kobiety, bo go urodzila, ale
    > jak facet by urodzil to rodzaj ludzki bybly uzalezniony od faceta,

    To ze kobieta mnie urodzila nie znaczy wcale, ze ma jakiekolwiek wyjatkowe
    prawa w stosunku do mnie. Jestem wolnym osobnikiem i nikt nie ma prawa
    ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
    dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

    > a jakby wymyslili robota ktory tworzy ludzi to ludzie od niego byliby
    > zalezni. taksamo ty jestes uzalezniony np od tego ze jestes Polakiem, bo
    > jestes na lasce i nielasce tego kraju, idac do sklepu placisz pieniedzmi i
    > co jestes od nich uzalezniony, po co chodzisz do pracy zeby zarabiac
    > pieniadze, czy to nie jest uzaleznienie?

    Jestem z urodzenia przede wszystkim czlowiekiem. I z urodzenia jestem wolny.
    Jezewli ktos stara sie ograniczyc moja wolnosc to dopuszcza sie
    przestepstwa. I to on jest przestepca a nie ja.I nie jestem na niczyjej
    lasce albo nielasce gdyz pracuje dla tego kraju, w ktorym przyszlo mi zyc. I
    nikt nie robi mi laski, ze za prace otrzymuje pieniadze, gdyz taka jest
    organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
    uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

    > Ludzie sa uzaleznieni od wielu rzeczy i dzieki temu funkcjonuja.

    Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
    patologicxznej formy w inna.

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/