  • Data: 2006-04-23 20:00:09
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2gfod$mds$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Odnosze wrazenie, ze gdybys Pan nie cierpial z powodu nalezytego
    wychowania
    > seksualnego to moje wypociny nie wzbudzalyby w wasci takiej slepej
    > nienawisci. Gdyby to nie byl panski problem to przelecialoby to przez
    acana
    > bez najmniejszego echa. A tak, widac, ze cos jest na rzeczy co dotyczy
    > uzaleznienia od kobiety/matki.

    Leosiu, Pustułeczko, bo Ci kukułka wydziobie to ostatnie jaje... ja na
    miejscu Twojej żony też bym odszedł, z takim mózgiem to trzeba się
    urodzić, żeby pleść takie androny... widzisz, nie przelatuje to przeze
    mnie bez echa, albowiem układ treści (nie treść sama, bo jest mi
    obojętne, czy będziesz namawiał do inicjacji, jedzenia gówna czy wiary w
    Jezusa) jest tak opłakany i argumentacja tak debilna, że aż dziwię się,
    że to mógł homo sapies napisać bez drżenia ręki... chociaż z drugiej
    strony może to i dobrze, że akurat Ty głosisz te hasła, przynajmniej
    nikt ich nie weźmie poważnie ;o)

    Miłych snów, Głupolu najmilszy

    Paweł