  • Data: 2021-03-19 20:54:03
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Same maseczki i tak nic nie dają dobrego, bardziej szkodzą niż pomagają
    > stosowane powszechnie.
    >
    > Więc lepiej by było się nie wygłupiać i ich nie nosić niepotrzebnie.
    > Stosować tylko tam, gdzie mają sens. Czyli nosić je powinny osoby chore,
    > jeśli muszą komunikować się z innymi, oraz osoby opiekujące sie osobami
    > chorymi, w czasie przebywania z nimi.

    Rok temu było powiedziane prawidłowo, że maski mają nosić tylko chorzy.
    Chyba nadal nie ma podstawy prawnej nakazania noszenia masek osobom
    zdrowym. Oczywiście nikt nie zabrania maskowania się dobrowolnie.
    Pytanie kto jest chory, a kto nie. Niestety rząd nie chce testować
    wszystkich, a powinno tak być.
    Szybkimi testami antygenowymi mogliby być testowani zanim wejdą do
    centrum handlowego, zanim wejdą do sklepu o powierzchni ponad 150m, a
    już obowiązkowo zanim wejdą do przychodni zdrowia, urzędu.
    Teraz testowani są tylko pasażerowie samolotu.