  • Data: 2007-02-18 13:39:36
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Prowadze bar/pub. Piweczko i inne trunki. Pewnego dnia nie wpuscilem
    > do baru pana, ktory kilka dni wczesniej zachowywal sie w barze
    > agresywnie. Krzyczal, wyzywal, itp.

    No to kilka dni temu. A teraz był grzeczny. A ty bezzasadnie odmówiłeś
    usługi.

    > Argumenty: nie chcialem dopuscic do podobnej sytuacji i narazac
    > pozostalych gosci baru na zle zachowanie pana.

    Cienkie argumenty. Może wtedy go żona rzuciła albo co i był wściekły.\

    > Pan, po kilku minutach od chwili gdy go nie wpuscilem, przyszedl z
    > policja... zgloszenie: nie wpuszczony do lokalu.

    Ha! Widać chłopaki wiedzą już, że tak należy :)

    > Nie wiem jeszcze dokladnie jakie podal argumenty, czego sie domaga, bo
    > przesluchiwany bede dopiero za 2-4 dni...
    > Jaka moze byc moja linia obrony?

    Dobrowolne poddanie się karze.

    > Czy jesli ktos obcy bedzie chcial wejsc do np mojego domu to gdy go
    > nie wpuszcze, czy moze isc na policje i domagac sie wejscia???

    Dom to nie bar, gdzie publicznie oferujesz usługi/towar.

    No chyba że we własnym domu jakąś melinę prowadzisz, ale wtedy to inny
    paragraf...