  • Data: 2007-02-18 18:33:23
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > Zadna, popelniles wykroczenie nie wpuszczajac go i odmawiajac mu uslugi.

    No nie wiem.

    Art. 138: Kto, zajmując się zawodowo świadczeniem usług, żąda i pobiera
    za świadczenia zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie
    bez uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia,
    do którego jest obowiązany, podlega karze grzywny.

    Przyczyna odmowy była konkretna i IMO racjonalna, więc nie można mówić
    o odmowie bez uzasadnionej przyczyny.
    No i na jakiej podstawie szynkarz ma _obowiązek_ obsłużyć każdego
    chętnego?