    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Thu, 10 Jul 2008 02:03:34 +0200
    <g4800o$55b$1@news.onet.pl> <g489hr$ub1$1@news.onet.pl>
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <n...@n...lechistan.com>
    <g4fvgq$11s$1@news2.task.gda.pl> <g4g87k$rh2$10@news.onet.pl>
    <g4htai$1b0$1@news2.task.gda.pl> <g4hvqc$qk5$7@news.onet.pl>
    <g4i6rk$7r1$1@news2.task.gda.pl> <g4i8ti$ma9$3@news.onet.pl>
    <g4icuh$gl7$1@news2.task.gda.pl> <g4o1jc$h4$4@news.wp.pl>
    <48705a21$0$29638$f69f905@mamut2.aster.pl> <g4rc53$l1k$1@news.wp.pl>
    <g4sef7$ijf$1@news2.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.0807072336210.3080@quad>
    <g4v3dc$f3p$1@news2.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.0807082107500.3876@quad>
    <g51okp$r9d$1@news2.task.gda.pl>

    On Wed, 9 Jul 2008, szerszen wrote:

    > ale sciany zostaja, wiec moze je wymalowac sprayem?

    W myśl "koncepcji" - może.
    Później pokryje *wymierne szkody* organizatora. Organizator pokazuje
    kwity i mówi "tyle straciłem".

    > o nie nie, konsument moze robic, to co wchodzi w sklad umowy ktorej czescia
    > jest regulamin, a regulamin zabrania np. robienia zdjec

    Bardzo proszę o NIE naciąganie argumentacji.
    Odnoszę się wyłącznie do PRZYKŁADU twierdząc że jest ZŁY.

    Nie odnoszę (i nie odnosiłem) się w szczególności do:
    - obowiązującego prawa
    - legalnosci zapisu regulaminowego

    > ale organizator daje mozliwosc obejrzenia koncertu, za to klient zaplacil,

    A resztę klient sobie "zapewnia sam".

    > natomiast nie daje mozliwosci utrwalania, bo za to klient nie zaplacil

    Nienienie.
    Klient nie chce aby organizator mu "dał".
    Klient sam sobie zrobi.

    > ja?

    Ty.

    > to ty i mairan chcecie wymusisc na organizatorze usluge za ktora nie
    > zaplaciliscie :)

    Nie.
    Dwakroć, jeśli nie trzykroć nie.
    Wkładasz w moje ust... wróć, w moje palce stanowiska, co do których
    się NIE WYPOWIADAŁEM.
    Taki standardowy błąd grupowicza (wiem, bo sam od czasu do czasu
    popełniam :>), pozwalasz sobie wrzucić do jednego worka wszystkich
    oponentów, przypisując im wzajemnie ich wypowiedzi, zdania
    i stanowiska.
    Nici z biznesu :>

    Nie odnosiłem się (w tej gałęzi wątku) do postu Mariana, odnosiłem
    się do Twojej wypowiedzi na temat postu gargamela (sprawdź).
    To nie ja domagam się "usługi", mówię że klient ZROBI SOBIE SAM,
    bo zdecydowanie usługą jest ROBIENIE ZDJĘĆ, a nie "pozwolenie
    na robienie zdjęć", idź do zakładu foto i sprawdź ;>

    Palnąłeś przykładem który JEST ZŁY, próbowałeś gargamela zagiąć
    dorzuceniem dodatkowych warunków - na co zaprotestowałem.
    Tyle i tylko tyle.
    Resztę chyba sobie dośpiewałeś, coś Ty, prokurator? ;)

    > umie, ale nie ma czym ;)

    Nie takie było założenie.
    Gargamel odniósł się do Twoich, rosnących z postu na post wymagań.

    A Ty popełniłeś taki błąd, że zacząłeś WYMAGAĆ OD NIEGO aby Ci
    coś "zapewnił". Konkretnie chciałeś obecności jego żony lub córki,
    o czym mowy NIE BYŁO.
    Logika do kitu, fotopstryk nie chce żadnych dodatkowych świadczeń,
    zapewnia je sobie sam.
    Za to w regulaminie JEST MOWA o pstrykaniu. Konkretnie o zakazie.
    Gargamel nic nie zakazywał :P (a ja zwróciłem uwagę, że po prostu
    ich nie będzie i tyle, przynieś sobie swoje :P, fotopstryk sobie
    przynosi swój aparat i ma)
    Dwie właściwości, zupełnie różniące jedną i drugą sytuację.
    Przykładem chcesz porównać nieporównywalne.

    pzdr, Gotfryd