  • Data: 2008-07-03 12:44:02
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4hstd$6k9$1@news2.task.gda.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > to ty nic nie kumasz
    >
    > bo po pierwsze nie masz bladego pojecia o organizowaniu imprez masowych
    > po drugie nie wiesz co to prawo, a regulamin to tez prawo

    Myla ci sie pojecia prawa z regulaminem! Jak w regulaminie zapisze sobie, ze
    moge zastrzelic kazdego kto przejdzie obok mojego samochodu na odleglosci
    bilzszej niz 3 metry - to wg. ciebie tez bedzie prawo?:)))
    Regulamin to wylacznie wewnetrzna sprawa danego podmiotu. Malo, regulamin
    wcale nie musi byc zgodny z prawem o czym co raz dowiadujesz sie z prasy czy
    TV jak to banki stosuja regulaminy czy umowy niezgodne z litera prawa...

    > wchodzac na impreze masowa jaka jest koncert MUSISZ stosowac sie do
    > polecen organizatora,

    Czlowieku, musi to sie czlowiek zerac!:) Organizator nie ma zadnych
    uprawnien przymusu bezposredniego (takowy ma policia i zandarmeria wojskowa)
    Powinienes sie stosowac do polecen - powinno brzmiec. Oczywiscie organizator
    ma prawo cie wyprosic lub niewpuscic jesli razaco lamiesz zasady
    obowiazujacego prawa (jestej najebany, klniesz, za duza agresia ect.)

    > oraz do regulaminu na ktory sie zgodziles kupujac bilet,

    Powinenem sie zastosowac a nie MUSZE, bo jak Marian napisal, jesli nagle
    podejdzie do ciebie kark i jebnie ci miedzy oczy a potem powie szczekaj! bo
    tak jest napisane w regulaminie to tez to wykonasz?

    > dla ciebie i dla mariana dodam jeszcze, ze regulamin musi byc zgodny z
    > prawem, zapisy w regulaminie co do zakazu wnoszenia aparatow czy kamer
    > oraz otwartych napoi sa zgodne z prawem

    Wnoszenie aparatow nie jest zgodne z prawem! Kiedys bylly obiekty o randze
    strategicznej jak dworce PKP ze znakami "zakaz fotografowania" juz tego nie
    ma. Sa miejsca gdzie nie wolno wnosic zadnych urzadzen ale to sa szczegolne
    sytuacjie gdzie wystepuja klauzura poufne (np. narady rzadu)..
    Zakaz wnoszenia aparatu jest wiec kompletnie niezgodny z prawem. Pomijajac
    juz fakt, ze wowczas kazdy kto ma tel. kom. z aparatem musial by go
    zostawic...(zreszta popatrz, aparat w telefonie by nigdy nie powstal gdyby
    istnialo takie prawo o zakazie wnoszenia aparatow!).

    > proste jak konstrukcja cepa, nie podoba sie, nie choc na koncerty,
    > przymusu czy innego obowiazku nie ma

    Zyc tez nie masz przymusu a zyjesz....
    Nie chodzi o przymusy a o zdrowy rozsadek, czysty zdrowy rozsadek - ciezko
    zrozumiec?