  • Data: 2008-07-03 16:55:56
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > na to juz odpowiedzialem wczesniej, musisz, inaczej nie zostaniesz
    > wpuszczony, genialne w swojej prostocie, mozesz ladniej brzmi, ale w
    > rzeczywistosci musisz, koniec kropka

    NIC NIE MUSISZ.

    > zamiast bic piane, podaj konkretne paragrafy, ktore nakazuja wpuszczac,

    do tej pory TY nie podales ZADNYCH pragrafow ZAKAZUJACYCH wnoszenia,
    ZAKAZUJACYCH fotografowania. Jedyne co bylo to ZAKAZ PUBLIKACJI w
    oparciu o prawo autorskie.

    > albo zabraniaja zabraniac :) wnoszenia aparatow na koncerty

    No i xuj. bo ja za kazdym razem wnosze komorke i za kazdym razem robie
    zdjecia i wysylam nawet z koncertu ememesem do znajomych, oraz emailem
    na autopublikator blogu.

    Co z tego wynika?

    Wynika z tego bezsens zakazu wnosznei aaparatu, niejako w celu zeby
    zapobiec publikacji.

    Zakaz jest nieskuteczny. Bo byle Marian zrobi co chce zrobic. A tylko o
    organizatorazch z takim zakazem powie "ćwoki" a organizatorach co nei
    maja tego problemu "super goscie, normalni, zyciowi".

    > ale to co jest zdorym rozsadkiem dla ciebie nie koniecznie musi byc dla
    > mnie, albo dla organizatora koncertu, sa odpowiednie paragrafy do
    > ktorych musimy sie stosowac, niepodoba sie.....

    a wszystko w trosce o zdrowie i zycie gosci na koncercie, w koncu
    mogloby komus pikawa nie wytrzymac od nadmiaru coli ;)