  • Data: 2008-07-03 13:34:32
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:lQ3bk.107125$312.62998@newsfe12.ams2...

    > Myla ci sie pojecia prawa z regulaminem!

    na to juz ci odpowiedzial liwiusz

    > Czlowieku, musi to sie czlowiek zerac!:) Organizator nie ma zadnych
    > uprawnien przymusu bezposredniego (takowy ma policia i zandarmeria
    > wojskowa) Powinienes sie stosowac do polecen - powinno brzmiec. Oczywiscie
    > organizator ma prawo cie wyprosic lub niewpuscic jesli razaco lamiesz
    > zasady obowiazujacego prawa (jestej najebany, klniesz, za duza agresia
    > ect.)

    na to juz odpowiedzialem wczesniej, musisz, inaczej nie zostaniesz
    wpuszczony, genialne w swojej prostocie, mozesz ladniej brzmi, ale w
    rzeczywistosci musisz, koniec kropka

    > Powinenem sie zastosowac a nie MUSZE, bo jak Marian napisal, jesli nagle
    > podejdzie do ciebie kark i jebnie ci miedzy oczy a potem powie szczekaj!
    > bo tak jest napisane w regulaminie to tez to wykonasz?

    na to marianowi tez juz odpisywalem ze 3 razy, jesli nie umiesz czytac, lub
    nierozumiesz co czytasz, popros kogos kto ci pomoze

    > Wnoszenie aparatow nie jest zgodne z prawem!

    i dlatego organizator na to nie pozwala :)
    mysle ze powinnismy tu zakonczyc skoro obaj sie zgadzamy w tej kwestii

    > Zakaz wnoszenia aparatu jest wiec kompletnie niezgodny z prawem.

    zamiast bic piane, podaj konkretne paragrafy, ktore nakazuja wpuszczac, albo
    zabraniaja zabraniac :) wnoszenia aparatow na koncerty

    > Zyc tez nie masz przymusu a zyjesz....
    > Nie chodzi o przymusy a o zdrowy rozsadek, czysty zdrowy rozsadek - ciezko
    > zrozumiec?

    ale to co jest zdorym rozsadkiem dla ciebie nie koniecznie musi byc dla
    mnie, albo dla organizatora koncertu, sa odpowiednie paragrafy do ktorych
    musimy sie stosowac, niepodoba sie.....