    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g4800o$55b$1@news.onet.pl> <g489hr$ub1$1@news.onet.pl>
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <g4936d$t1$1@news.onet.pl> <g4a52f$pb4$1@news2.task.gda.pl>
    <g4ad3m$l7q$2@news.onet.pl> <g4af74$ra0$1@news2.task.gda.pl>
    <g4ak73$blf$1@news.onet.pl> <g4ale0$ekt$1@news2.task.gda.pl>
    <g4anjl$mb4$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4ap6b$qht$2@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4b0id$dd6$4@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4bp4b$mj2$2@news.onet.pl> <g4ck0j$asp$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d027$ljf$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d4r2$a9f$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d80t$1o6$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <g4fn8h$18$1@news2.task.gda.pl>
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Wed, 2 Jul 2008 18:13:40 +0100

    news:g4fn8h$18$1@news2.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ue1sj5-3j6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > jak widze nic nie zrozumiales ;)

    Raczej ty nic nie kumasz.
    Cala sprawa dotyczy ciecia ktory uwaza sie za siwetszego od papieza i
    stosuje wlasne widzimisie co do prawa.
    Tak jak napisali poprzednicy, nastepnym razem nie wpusci gosci w niebieskich
    spodniach...
    Dochodzimy do punktu gdzie zaczynamy zyc w paranoi umow, regulaminow i
    innych "radosnych tworczosci" roznego rodzaju "geniuszy", ktorzy za duzo
    filmow sie naogladali.
    A wystarczy uzyc rozumu, widac goscia z butelka koli...i aparatem, przyszedl
    na koncert, ma bilet. Kole sobie wypije bo sie zgrzeje z emocji a przy
    okazji popstryka pare fajnych fotek i bedzie miec pamiatke na cale zycie,
    radosny klient.
    W tem jakis idiota wygenerowal regulamin nad ktorym siedzial lata, albo go
    skopiowal z innego regulaminu kompletnie nie zastanawiajac sie co oznaczaja
    zapisy i dlaczego tam sa takie a nie inne. Potem kaze cieciowy je stosowac a
    ciec jak to ciec je stosuje i wychodzi na to, ze organizator to bezmuzg.
    Niestety takie pokolenie uroslo po 89 roku, ktore kompletnie nie potafi
    logicznie pomyslec. Daleko Polska odeszla od cywilizacji, chocby tej zza
    Oddry. Mamy w Polsce istny dziki wschod, cos ala Afganistan. Policia strzlea
    podczas poscigow bo tak jest na filmach, banki kroja na wszystkim, za chwile
    za oddychanie w banku tez trzeba bedzie placic. A nad wszystkim panuje
    swieta umowa, regulamin.... coz, faktycznie za dlugo siedze za granica, ja
    juz nie potrafil bym sie przestawic...

    ps. wyslane po raz drugi ze wzgledu na bledna date.