  • Data: 2008-07-02 13:45:05
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Owszem, uważam, że takie praktyki są nielegalne - póki nie będą miały
    > umocowania w jakiejś ustawie.
    >
    > Bo tak na prawdę to niebezpieczny będzie każdy żywy i przytomny człowiek.
    >
    > Ba! Jak się dobrze postarać, to i nieprzytomny lub zwłoki będą wielkim
    > zagrożeniem.

    Zbyt wielką wiarę pokładasz w ustawach. Oprócz tego jest jeszcze
    swoboda umów. Póki co prawo nie zabrania mi założenia firmy o nazwie
    "przewóz osób", a następnie wyjechania na rynek i ogłoszenia się
    "przewiozę każdego, byle bez noża".

    I nikt mi nie wmówi, że będzie to ograniczanie swobód obywatelskich
    osób z nożami.

    Podobnie z koncertem: organizator nie życzy sobie wstępu osób z
    aparatami fotograficznymi, czy płynami. Ma do tego prawo, zwłaszcza że
    potrafi podać sensowne argumenty za zakazem. Zapoznając się z
    regulaminem mamy możliwość jego akceptacji lub nie (czyli nie musimy iść
    na koncert).

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć