  • Data: 2008-07-02 09:08:57
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > No tu akurat *kompletnie* nie masz racji.

    Prsze coe, z tym kompletnie.

    Kupuje bilet == place za hotel

    Klade nogi w butach na stol. No i co? Niszcze cos? Rozbijam? Zabieram?
    Kradne? Wlasnie zaplacilem za pokoj po to, zeby siasc wygodnie na sofie,
    nogi wylozyc na stol i popatrzec w TV.

    Roznica jest taka, ze jak nie w hotelu A to w hotelu B albo D nie beda
    robili problemu z trzymanai nog na stole.

    A koncert Celiny w Krakowie w 2008 jest jeden. I nie moge wybrac
    takiegokoncertu Celiny, zeby byly inne warunki.

    Brak monpolu kontra monopol.