    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Wed, 2 Jul 2008 09:06:08 +0200
    <g4800o$55b$1@news.onet.pl> <g489hr$ub1$1@news.onet.pl>
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <g4936d$t1$1@news.onet.pl> <g4a52f$pb4$1@news2.task.gda.pl>
    <g4ad3m$l7q$2@news.onet.pl> <g4af74$ra0$1@news2.task.gda.pl>
    <g4ak73$blf$1@news.onet.pl> <g4ale0$ekt$1@news2.task.gda.pl>
    <g4anjl$mb4$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4ap6b$qht$2@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4b0id$dd6$4@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g4bp4b$mj2$2@news.onet.pl> <g4ck0j$asp$1@news2.task.gda.pl>
    <g4cqfs$jcj$4@news.onet.pl> <g4d05e$bb9$1@news2.task.gda.pl>
    <g4dm2p$54h$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4dm2p$54h$1@news.onet.pl...

    > Widzisz, narod sklada sie z Marianów. Kilku marianow sie przebudzila, a
    > reszta na razie placi i daje si edymac. Jak sie obudza wszyscy, to
    > organizator zostanie wyruchany w pupe, jak mu nikt nie przyjdzie na
    > koncert...

    buhahaha
    no to s mnie teraz rozbawil, tyle tych marianow co sobie poszczekaja, jak
    sie ich zbierze odpowiednio duzo, to moze ewentualnie uda im sie zmienic
    prawo, ale jak to zrobia, to wtedy moze sie okazac, ze przestanie sie
    oplacac organizowac koncerty i taki marian, zamiast zobaczyc swojego
    ulubienca na zywo i pobawic sie z innymi marianami, bedzie mogl co najwyzej
    teledysk na tv obejzec

    > Zeby konsument byl zadowolony.

    99% konsumentow jest zadowolonych i wydaje gruba kase na koncerty na
    obecnych warunkach

    > Dlaczego? A bo nie mozna wniesc a to plecaka, a to coli, a to aparatu....

    ale jestes w zdecydowanej mniejszosci i dlatego na gwiazdy na koncertach
    ktorych sa takie obostrzenia bilety koncza sie na dlugo przed koncertem

    > Po prostu nigdy nie wiadomo jak bardzo buracza bedzie bramka i od czyjego
    > widzimisia jakiegos karka nie wejde, bo mam np. aparat "czarny
    > profesjonalny" a oni dzisaj czarnych nie wpuszczaja...

    no prosze, widac nie dosc ze jestes pieniaczem, to jeszcze cie czytac nie
    nauczyli, za kazdym razem moze zapoznac sie z regulaminem i wiedziec z czym
    na koncert wejdziesz a z czym nie, dodatkowo zawsze podane sa telefony do
    orgainzatora z ktorym si emozna skontaktowac w celu ustalenia szczegolow itd

    ale to wymaga odrobiny myslenia