  • Data: 2008-07-02 07:23:17
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > buhahaha
    > no to s mnie teraz rozbawil, tyle tych marianow co sobie poszczekaja,
    > jak sie ich zbierze odpowiednio duzo, to moze ewentualnie uda im sie
    > zmienic prawo, ale jak to zrobia, to wtedy moze sie okazac, ze
    > przestanie sie oplacac organizowac koncerty i taki marian, zamiast
    > zobaczyc swojego ulubienca na zywo i pobawic sie z innymi marianami,
    > bedzie mogl co najwyzej teledysk na tv obejzec

    a mozesz wyjasnic w jaki sposob przestanie sie opacac organizowac
    koncerty? Bo zaciekawiles mnie tym autorytarnym stwierdzeniem,
    powiazujac ja z pozwoleniem na wnoszenie otwartej koli i aparatu foto.

    > 99% konsumentow jest zadowolonych i wydaje gruba kase na koncerty na
    > obecnych warunkach

    Mozesz podac linka do tych statystyk?

    > ale jestes w zdecydowanej mniejszosci i dlatego na gwiazdy na koncertach
    > ktorych sa takie obostrzenia bilety koncza sie na dlugo przed koncertem

    Powiem ci tak - wsrod moich znajomych chodzacych na koncerty, malo komu
    podobaja sie te zakazy. Chodza jednak, bo dla nich koncert jest
    wazniejszy od tego, czy moga zrobic zdjecia. Bo zdjecia i tak sobie
    ściągną z netu.

    > no prosze, widac nie dosc ze jestes pieniaczem, to jeszcze cie czytac
    > nie nauczyli, za kazdym razem moze zapoznac sie z regulaminem i wiedziec
    > z czym na koncert wejdziesz a z czym nie, dodatkowo zawsze podane sa
    > telefony do orgainzatora z ktorym si emozna skontaktowac w celu
    > ustalenia szczegolow itd
    >
    > ale to wymaga odrobiny myslenia

    ROTFL.

    A temn murzyn stukajacy w pupe po zapoznmaniu sie z regulaminem - tez ma
    telefon do swojego alfonsa, jakbym chcial zmienic styl pukania? ;)