  • Data: 2008-07-01 13:44:25
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje ci sie, Widzisz placisz za bilet 100 zlotych. bo drugie 100
    > dokladaja sponsorzy za wylacznosc sprzedazy swoich rzeczy na terenie
    > koncertu. za te marne 50 000 nie warto sobie glowy zawracac
    > zapraszaniem gwiazd bo to nie ta liga, ktos musi dolozyc. A kto? Coca-
    > cola, zywiec i malrboro.

    taaa, bardzo dziwne rzeczy gadasz, ale pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy
    że ceny biletuf na większe koncerty przekraczają kilka stuwek:O(

    poza tym jak coca cola sponsoruje artystuf to niech im tą cole sprzedaje, bo
    do mojego biletu nie dokładała, a jeśli nawet (załóżmy) to robi to bez mojej
    wiedzy, poza moimi plecami i niczego ode mnie nie może wymagać bez mojej
    zgody na to (pisemnej)