  • Data: 2008-07-01 16:30:17
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > to zadam pytanie w tym samym tonie
    > a co organizatora obchodzi ze jakis marian ma ochote pstrykac na
    > konercie przez niego organizowanym foty?

    Widzisz, narod sklada sie z Marianów. Kilku marianow sie przebudzila, a
    reszta na razie placi i daje si edymac. Jak sie obudza wszyscy, to
    organizator zostanie wyruchany w pupe, jak mu nikt nie przyjdzie na
    koncert...

    > napisz mi dlaczego mialby ci na to pozwolic?

    Zeby konsument byl zadowolony. Konsument zadowolony wydaje kase
    ponownie. A ja.. ja chodze na koncerty baaaardzo zadko. Dlaczego? A bo
    nie mozna wniesc a to plecaka, a to coli, a to aparatu....

    Po prostu nigdy nie wiadomo jak bardzo buracza bedzie bramka i od
    czyjego widzimisia jakiegos karka nie wejde, bo mam np. aparat "czarny
    profesjonalny" a oni dzisaj czarnych nie wpuszczaja...