  • Data: 2008-07-01 13:38:27
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w Twojej argumentacji widzę (poważną) dziurę.
    >
    > Wywiodłeś mianowicie że pieszy (który żadnych egzaminów nie składa)
    > może swobodnie przechodzić na czerwonym, ba, obok pasów.
    > Fakt że ktoś ma "dowód zdanego egzaminu" IMO trzeba *zdecydowanie*
    > wyłączyć z rozważań na prawami i obowiązkami.

    to ty pewnie nie zauważyłeś w prawie drogowym takiej wzmianki że jak
    przejeżdżasz przez przejście dla pieszych to jako kierowca masz zachować
    szczególną ostrożność? bez względu jaki masz kolor światła!!!
    no tak, ale jak nie masz prawka to co ja ci będę tłumaczył:O)

    pieszy może być nawet pijany, nie ma obowiązku być trzeźwym (jak kierowca),
    może się zagadać z kumplami i wejść na czerwonym, może być niewidomym
    (kierowca nie ma prawa), albo po prostu może być awaria świateł:O(