  • Data: 2008-07-01 17:54:21
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4d2du$css$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 12:12
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <kqnak.96292$8H5.46117@newsfe10.ams2>):

    > Ale praw autorskich do czego? Do zdjęcia? przecie je wykonał, więc je ma.

    Do zdjecia ma ale do publikacji juz nie. Jesli PAP wykorzysta w publikacji
    nagrania czy zapisy koncertu bez zgody organizatora to pewnie slono za to
    zaplaci, wiec po co zdjecie "profesionalisty" agencji ktora i tak placi
    organizatorowi i sama akredytuje wlasnych "pstrykaczy"?
    Chodzi o to, ze zdjecie mozna sobie wykonac i co najwyzej opublikowac na
    swojej stronie lub kolegi, zaden oficialny serwis nie przyjmie zdjecia z
    imprezy jesli nie ma zgody organizatora. Wiec jaki jest sens zakazu
    wnoszenia aparatow?
    Jak pisalem wczesniej, na bilecie na mecz Anglia_Polska z 2005 roku
    OldTraford tez widnialo zakaz wnoszenia aparatow, ja wnioslem nie tylko
    aparat ale i kamere, nik o nic mnie nie zapytal niczego nie zabronil. Czy
    nie moze byc tak samo NORMALNIE w Polsce?