eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że
    pomaga imigrantom
    Date: Fri, 11 Mar 2022 11:53:02 +0100

    Dnia Fri, 11 Mar 2022 06:45:47 +0100, Kviat napisał(a):

    > Tylko debil może zadawać takie pytania i mieć takie wątpliwości.
    > Sens jest taki, że te dzieci to nie worki kartofli, tylko ludzie.
    > Potrzebują kontaktu z rówieśnikami, tym bardziej w takiej sytuacji.
    > Rodzice mają ich przez kilka miesięcy trzymać w piwnicy?
    > Brak znajomości języka, to w tej chwili najmniejszy problem.
    >
    > Skąd się tacy kretyni biorą...

    Przecież od dawna znamy Roberta Policmastra, więc czego się spodziewałeś?

    "Socjopata nie wie, co to empatia, współczucie, ciepłe relacje. Nie wynika
    to ze złej woli, ale z niezdolności do tworzenia związków opartych na
    więzi.

    Nie rozumie, co to znaczy krzywdzić drugiego człowieka. Krzywda dzieje się
    tylko wtedy, gdy on ja odczuwa. Egocentryczny, postrzega siebie jako osobę
    bez zarzutu. Winą za niepowodzenia obarcza innych."

    https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/psychiatria/k
    im-jest-socjopata-jak-dziala-i-jak-go-rozpoznac-aa-L
    5ep-z7vm-FMiw.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/