eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
  • Data: 2022-03-12 00:14:53
    Temat: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie jestem pedagogiem i nie potrafię ocenić, jakie to ważne, ale moim
    > zdaniem to są jakieś pozorne działania. Nieznające języka dzieci

    Nadziałem się wczoraj, słuchająć RMF, na Czarnka i z tembru głosu,
    sposobów wypowiedzi, nie brzmiał jak idiota co prawdę mówiąc mocno
    niepokoi, ale to taka mała dygresja.

    > siedzące z polskimi nie dość, ze same się nic nie nauczą, to jeszcze
    > sparaliżują naukę tych polskich. Rozumiem trudną sytuację, ale w ten
    > sposób nie pomożemy.

    Według tego co tam gadał, te obecne 20-40k to są dzieci, które rozumieją
    lub nawet potrafią komunikować się po polsku. A dalej, będą zatrudniani
    ukraińscy nauczyciele w charakterze asystentów nauczycieli, którzy jak
    rozumiem mają pomagać przy problemach w tym językowych.

    --
    Marcin