eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że
    pomaga imigrantom
    Date: Thu, 10 Mar 2022 18:01:03 +0100

    On 10.03.2022 10:31, J.F wrote:
    > Natomiast ... propaganda glosi, ze ukrainskie dzieci beda przyjmowane
    > do szkol i przedszkoli obowiazkowo - tzn że szkoła i przedszkola maja
    > obowiazek przyjąc. Takie zarzadzenie ministra.

    W szkole mojego dziecka jest już dwójka. Przy czym chyba dobrze
    słyszałem, że jak na razie płaci za to samorząd.

    Nagłówki z ostatnich dni.

    "Prezydenci miast: Rząd nam mówi, że pieniądze na uchodźców się skończyły"

    "Pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Premier chwali rząd, a wolontariusze
    mówią, że są sami"

    "Uchodźcy na Torwarze. Wolontariusze mają sami organizować pomoc.
    Wojewoda: Nieporozumienie"

    Rząd zajęty jest parciem na zwarcie z UE najwyraźniej.

    "TK Przyłębskiej idzie śladem Putina. Uznał przepis konwencji praw
    człowieka za niekonstytucyjny"

    https://wyborcza.pl/7,75398,28207324,tk-przylebskiej
    -przepis-konwencji-praw-czlowieka-niekonstytucyjny.h
    tml

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz