eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
  • Data: 2022-03-10 18:16:43
    Temat: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W szkole mojego dziecka jest już dwójka. Przy czym chyba dobrze
    > słyszałem, że jak na razie płaci za to samorząd.
    >
    > Nagłówki z ostatnich dni.
    >
    > "Prezydenci miast: Rząd nam mówi, że pieniądze na uchodźców się skończyły"
    >
    > "Pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Premier chwali rząd, a wolontariusze
    > mówią, że są sami"
    >
    > "Uchodźcy na Torwarze. Wolontariusze mają sami organizować pomoc.
    > Wojewoda: Nieporozumienie"

    Ta cała pani Lempart chwali się, że dostała mnóstwo (nie pamiętam
    ile)pieniędzy z jakiejś zagranicznej organizacji na pomoc uchodźcom. Na
    bandaże, opatrunki itd.
    Ciekawa jestem co ona zrobia z tymi pieniędzmi, czy chociaż kogoś wsparła.
    Jak ją gdzieś dorwę to jej napiszę, żeby przekazała na Torwar.

    > Rząd zajęty jest parciem na zwarcie z UE najwyraźniej.
    >
    > "TK Przyłębskiej idzie śladem Putina. Uznał przepis konwencji praw
    > człowieka za niekonstytucyjny"
    >
    > https://wyborcza.pl/7,75398,28207324,tk-przylebskiej
    -przepis-konwencji-praw-czlowieka-niekonstytucyjny.h
    tml

    --
    animka