  • Data: 2005-03-04 23:24:37
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl ...

    > A ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Pomijąc fakt, ze w poście pod
    > który sie podpiąłes bylo wyjasnienie, udzielilam go juz w innym.
    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem a jak dalej będziesz mial
    > problemy z objęciem tego zagadnienia to wytłumacze 3x - specjalnie dla
    > ciebie

    ok
    wyjasniej
    napisałas ze w polowie grudnia poprosiłas o aktywacje na BL, poinformowano
    cie ze od 1 stycznia bedzie działac, nie działało - hmm, rzeczywiscie na BL
    mozna wszystko załątwic bez problemu.
    No chyba ze chodzi ci o slowo prawdopodobnie! Ale co ono oznacza??? Nie
    maja tam jakis procedur i terminów zalatwienia spraw??? Jak skladam
    zamówienie na jakas usługe to chyba potrafia powiedziec mi od kiedy usługa
    bedzie aktywna! O d czego to zalezy? Od tego czy wiatr bedzie z polnocy czy
    z poludnia?
    Nie mówie ze nie mozna zalatwiac spraw w BL, bo ja tez prawie wszystko
    załatwiam (zwlaszcza reklamacje :)) ale akurat twój przykład IMO nie był
    najlepszy.
    Inna sprawa ze jak bys nadzwoniła po tym pierwszym stycznia to i tak pewnie
    uznaliby reklamacje

    "_")
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)