  • Data: 2005-03-05 23:15:58
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl ...

    > Wedle zyczenia. To byl pierwszy miesiac po wprowadzeniu uslugi.
    > Złozylam zlecenie tuż przed swietami BN, konsultatnt BL powiadomil mi,
    > ze zlecenie przyjmie ale nie wie, czy na 100% będzie ono juz aktywne
    > od 1 stycznia wlasnie z powodu terminu w którym je zlozylam.
    > Zadzwonilam sie upewnic - nie bylo - ale bylam o tym uprzedzona
    > wczesniej.

    ok, rozumiem, aczkolwiek bede sie upierał ze powinni wg jakis procedur
    powiadomic cie od razu ze usługa bedzie dostepna od 1 stycznia albo nie
    (nie wiem jak to jest wg. regulaminu usługi - ile dni wczesniej trzeba
    zglosic zmiane taryfy) - tu nie ma miejsca na zgadywanie.

    > www.sjp.pwn.pl

    tak wyciełas cytat ze musiałem szukac w swoim poscie o co chodziło.
    Oczywiscie rozumiesz ze pytałem co oznacza to slowo w podanym przez ciebie
    konteksice a nie co ogoleni oznacza...

    > Pewnie, wcześniej wysłalabym 10 histerycznych postów na te grupę z
    > prosbą o pomoc.

    nikt nie twierdzi ze nie masz do tego prawa...

    "_")
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"