  • Data: 2013-06-19 18:09:01
    Temat: Re: Nie chcą wystawić faktury.
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety zapłata była za rok z góry, poza tym sama usługa jest bez zastrzeżeń i
    rezygnować nie chcę. Problem tylko z fakturą. Mam potwierdzenie zapłaty poprzez ecard
    czy inne platnosci24, wiec za brak możliwości odliczenia też nie bardzo mogę ich
    pozwać. Wkurza mnie to, bo lubię idealny porządek w papierach, a ta jedna sprawa leży
    mi na stole od początku kwietnia.

    Wiem, że od UKS dostali by karę, ale to nie zmienia faktu, że faktury nadal mogą nie
    wystawić i ukarać kolejny raz już za to ich nie mogą.

    Czy to nie idiotyczna sytuacja, bez konstruktywnego rozwiązania w naszym prawie?