  • Data: 2013-06-20 15:27:10
    Temat: Re: Nie chcą wystawić faktury.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jun 2013, hiki o! wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale jak ją wystawili, to mogą już odtajnić ten fakt :D

    Mogą, mogą :) ale widać im się nie chce :)
    (albo wręcz mogą być złośliwi)
    Sygnalizuję tylko (i nic więcej) że łatwo popełnić nadużycie,
    zarzucając dostawcy coś, na co nie ma dowodów.
    "Nie chce dostarczyć faktury" ewentualnie "nie odpowiada
    na pytanie o fakturę" to jednak drastycznie inny przypadek
    niż "nie wystawił faktury".
    Mam na myśli kontekst "nasyłania UKS" który był w wątku
    poruszony.

    pzdr, Gotfryd