    From: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nicotine
    Date: Wed, 12 Oct 2005 14:38:29 +0200

    no to wiem ale dlaczego nikt nie chce zapodac jakiegos (martwego) artykułu z
    kodeksu jakiegoś ?

    ja na razie poprosiłem sasiada anby nie palił w oknie/balkonie bo mimo ze on
    ma lepiej to ja mam gorzej

    do osób bedacych w parku na paierosie tez nie mam siły
    to samo do tych na przestanku

    jak to tej pory zwyczajnie podchodze i prosze ich aby chodowali swojego rak
    agdzies na osobnosci a nie w miejscu publicznym
    jestem łagodny jak baranek jednak moja postura (2.05m i jestem dość szeroki
    w barach) wskazuje ze nalezy sie liczyc z moim zdaniem bez zbednych dyskusi
    poi co taka odzywka skutkuje ale moja zona o postaci małej 16-latki juz nie
    budzi respektu i ty palacze potrafia wrecz ja słownie obrazić - za co
    zreszta jednym gościem nieprzyjemnie uratłem pare słow ze mu w piety poszło