eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-09 08:13:03
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 21:25, Poszkodowany pisze:

    > To przecież można np. zaproponować wariant "zwrotu kosztów tych 6 miesięcy";
    > poszukać jakiegoś sensownego dla obu stron rozwiązania - jeśli już
    > rozpatrujemy taki dość skrajny przypadek.

    Ale tak masz w umowie, tylko powinieneś najpierw tę umowę wypowiedzieć,
    a tego nie zrobiłeś - nie wniosek nie jest wypowiedzeniem.

    > Żadnych propozycji w moim przypadku nie było - ot: "Pan podpisał umowę, to
    > ma Pan dalej płacić, mimo, że nic Pan za swoje pieniądze nie otrzyma", i tyle.

    Jakbyś przeczytał umowę, nie byłoby tyle lania wody i wiedziałbyś jak
    postępować. Co więcej, tam może być automatyczne przedłużenie umowy,
    wiem teoretycznie nie powinno być, ale niestety wiele firm nadal to stosuje.

    > Bronisz operatora "czemu ma ponosić koszta" - a czemu nie zastanowisz się,
    > z jakiej racji ja mam ponosić koszta usług nieświadczonych na moją rzecz?

    Bo nie wypowiedziałeś jej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl