eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 08 Jun 2015 23:06:34 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

    W dniu 2015-06-08 o 22:45, Poszkodowany pisze:

    > Zadziwia mnie to niezachwiane, iście adwokackie przekonanie, że wszelkie
    > zawarte umowy muszą przewidywać wszelkie możliwe sytuacje życiowe.

    Dlaczego zaraz adwokackie -
    może tylko zdroworozsądkowe?
    Przecież taka umowa przewiduje minimum - jak wiele innych
    podobnego typu gdzie zobowiązanie jest na dany okres.
    Ty chciałeś coś tam zmienić, ale zamiast próbować coś wynegocjować
    czy zmienić umowę (nie mówię, że zakończyć tak jak Ty chcesz),
    to olałeś sprawę i teraz szukasz punktu zaczepienia dla swoich
    - nawet nie racji - tylko wyimaginowanych roszczeń.
    Niestety nawet jeśli się poprocesujesz, to i tak zabraknie Ci zapału,
    żeby zdać tu relację.