eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 8 Jun 2015 22:28:16 +0200
    <s...@F...localdomain>

    Dnia Mon, 8 Jun 2015 20:14:33 +0000 (UTC), Poszkodowany napisał(a):

    > Na inny adres, pod którym już ani nie mieszkam, ani nie mam do niego żadnego
    > innego dostępu.

    To masz problem. Co to obchodzi operatora? Jesteś wolnym człowiekiem,
    możesz mieszkać gdzie zechcesz - Netii nic do tego.

    > Znaczy: mam się spodziewać w sądzie takiego tępego powtarzania: "my
    > chcieliśmy tam, gdzie napisano w umowie - a reszta nas nie obchodzi"? No,
    > trudno. Trzeba będzie sprawdzić, czy faktycznie klient w tej całej "III RP"
    > to takie kompletne zero, co ma płacić i nie wymagać za wiele. Na przykład
    > tego, aby otrzymywać to, za co ma płacić.

    Ależ otrzymujesz, to za co płacisz! Pod adresem na jaki zawarłeś umowę.
    Zawarłeś umowę na czas określony, więc przez ten czas jest Ci świadczona na
    takich warunkach jakie podpisałeś.

    > Czyli dalej to podejście cwaniaków wciskających babciom gary za grube
    > tysiące, tak? "Jak już się udało nakłonić do podpisania"...?

    Czy Netia nakłoniła Cię do podpisania z nimi umowy? Stosowali jakieś
    socjotechniczne sztuczki, podali Ci środki farmakologiczne, poddali
    hipnozie? Może wystąp do sądu żeby Ciebie ubezwłasnowolnili nim zrobisz
    sobie większą krzywdę.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek