eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 15:07:16
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, Tomasz Wójtowicz wrote:

> [...]
    > faktycznie jest z polskim system tzw. "prawa" aż tak źle, że sąd moich racji
    > miałby nie uznać - to trudno, to pozostaje mi ugiąć się pod dyktatem, bo
    > dobrze wiem, że z koniem "na kopanie" nie wygram - wszakże kompletnie z
    > czymś takim się nie zgadzam."
    >
    > Jeśli jesteś pewny siebie, że racja jest po twojej stronie to idziesz z
    > nią do sądu. A ty zadałeś grupie problem: "Nie wiem, czy mam rację czy
    > jej nie mam, ale chciałbym wiedzieć ile mógłbym ugrać a ile stracić". To
    > nie jest postawa człowieka pewnego swojej racji tylko koniunkturalnego

    Jakiego "koniunkturalnego cwaniaczka"? O "koniunkturze" NA CO WŁAŚCIWIE
    tutaj mowa - bo ja nie wiem?

    Zdaję sobie po prostu sprawę ze stanu krajowego tzw. "wymiaru
    sprawiedliwości", i tyle. I zastanawiam się, czy skoro sam rzecznik odsyła
    mi coś takiego, co zacytowałem, to czy w ogóle mam szansę obronić swe racje
    w sądzie.

    > Co do opinii - ja ci napisałem jaką kartą masz grać. Czy chcesz grać,
    > czy nie, twoja sprawa. EOT z mojej strony.

    Dobrze, dziękuję.