  • Data: 2007-03-18 00:44:53
    Temat: Re: Netia, a wypowiedzenie umowy TPSA.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 Mar 2007 17:29:42 +0100, w...@p...onet.pl napisał(a):

    > UOKiK nie ma tu zupelnie nic do gadania. Ten urzad nie zajmuje sie jednostkowymi
    > przypadkami.

    I niestety to prawda. Miałem również sprawę z Netią i do dnia dzisiejszego
    (minęło już ponad pół roku) nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z UOKiK.
    Całe szczęście w moim przypadku (głównie kwestie formalne umowy na czas
    określony), które były źle interpretowane przez Netię zostały w sposób
    "grzecznościowy" rozwiązane.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: