eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNeizgodność.. nie znalazłem w archiwum › Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum
  • Data: 2005-11-18 20:04:14
    Temat: Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum
    Od: "Suchy" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dlk534$rpg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam :)
    >
    > Przejrzałem trochę google, ale konkretów nie znalazłem. Problem jest
    > następujący:
    >
    > Poniedziałek - kupiłem TV, dostałem paragon, 'po gwarancję podjedzie pan
    > jutro', zabrałem, przywiozłem do domu, rozpakowałem, wyrzuciłem pudło,
    > okazuje się, że ma nieprawidłowy obraz
    > Wtorek - podjechałem, zgłosiłem usterkę, odebrałem czystą gwarancję, w
    > gwarancji jest zapis o oryginalmym opakowaniu w przypadku dostarczania
    > sprzętu do serwisu, w sklepie 'jutro przywieziemy panu drugi egzemplarz',
    > w
    > międzyczasie rozmowa sklepu z serwisem, dostałem słuchawkę, pogadałem, i z
    > rozmowy wynika (ale nie wprost), że znają ten problem i że chyba ten model
    > tak ma.
    > Środa - przywieźli drugi egzemplarz, znowu się zmęczyłem noszeniem (60
    > kg:D), okazuje się, że jeszcze gorszy, zabrali z powrotem, telefon do
    > sklepu, 'przepraszamy itp, pan zadzwoni jutro, porozmawia z kierownikiem'.
    > Czwartek - rozmowa z kierownikiem, 'w piątek będziemy mieli nowe
    > egzmeplarze, to może pan coś wybierze z tego, jeśli nie to zwrócimy
    > pieniądze .. co? nie ma pan pudła? to nie zwrócimy pieniędzy bo jak ja
    > później to klientowi sprzedam.. no dobrze, porozmawiamy na miejscu'.
    > Piątek - będe oglądał inne tv, jednak chyba zrezygnuję w ogóle z tego
    > modelu, bo oglądane przeze mnie w innych sklepach mają takie same wady
    > albo
    > podobne.
    > I tu pojawia się pytanie - czy mogą wymagać oryginalnego opakowania do
    > tego
    > tv? Na paragonie mam przecież 'tv model takitoataki, cena itd', opakowania
    > nie mam, rozumiem też, że domniemuje się przy wystawieniu paragonu, że
    > sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp).
    > Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności
    > towaru z umową?
    >
    > Z góry dzięki za odpowiedzi :)
    >
    > PS.

    Olać ich gadanie o opakowaniu. brak posiadania przez kupującego opakowania
    nie może pozbawić go uprawnień choćby z tytułu rękojmi do wydania rzeczy bez
    wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do powiedzenia
    : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.11.05 21:44 Artur
  • 21.11.05 07:34 ps

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1