  • Data: 2009-10-28 14:44:32
    Temat: Re: Negocjacja ceny w zamówieniach korespondencyjnych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Jak przeciwnikowi nie będzie odpowiadało tłumaczenie, to w końcu poda do
    > sądu, ale wtedy musi dowieść złożonego zamówienia na wyższą kwotę.
    >
    > A tak z innej beczki ciekawy jestem faktury/paragonu. Na jaką jest
    > kwotę? Bo jeśli na wyższą to trzeba im zgłosić (za potwierdzeniem
    > jakimś) konieczność wystawienia faktury korygującej. Ty nie powinnaś
    > zaksięgować wyższej kwoty tylko niższą.

    Skoro twierdzą, że sprzedali za 150zł, to raczej nie zmusisz ich do
    wystawienia korekty. Co do księgowania, to spokojnie można zaksięgować
    wyższą kwotę. Fakt zapłaty za fakturę nie jest bowiem wymagany do
    wliczenia sobie jej w KUP, jeśli w ogóle ten wydatek do tego się nadaje.
    Będzie korekta, to się skoryguje.

    --
    Liwiusz