  • Data: 2005-08-24 15:52:37
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Fakt, że nawet na stronie jest napisane, ze dziewczyny
    > nie mają 15-tu lat wcale nie oznacza, że powinieneś w to wierzyć.
    Robert, nie bądź naiwny. Na takiej stronie będzie raczej napisane, że
    "wszystkie modelki mają ukończone 15 lat", choć w praktyce na oko widać,
    że niektóre nie mają więcej niż 10.

    Swoją drogą dziwi mnie, że chce Ci się pomagać facetowi, którego
    najwyraźniej takie właśnie zdjęcia podniecają.
    Nie przyłapali go przecież na stronie ze zdjęciami Pameli Anderson czy
    Angeliny Jolie. Przyłapali go na stronie *pedofilskiej*.
    MArta
    m...@N...pl
    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu